Motyw kolejowy

Motyw kolejowy
filmy z pociągami - dworzec w filmie - pociąg jako symbol - kolejowa kinematografia

niedziela, 22 lutego 2015

Co mi zrobisz jak mnie złapiesz (1978)

Reż. Stanisław Bareja. W filmie pojawia się kilka ciekawych scen kolejowych w Warszawie z udziałem EZT na przystanku Zegrze oraz na moście średnicowym. W pamięci zostaje najbardziej jednak przekultowa scena na dworcu kolejowym (Warszawa Gdańska) z udziałem Mariana Łącza i Józefa Nalberczaka - "Ja to proszę pana, mam bardzo dobre połączenie". W kolejowych scenach także  Bronisław Pawlik, Ewa Wiśniewska, a jako członek załogi pociągu Sylwester Przedwojewski.

Roman Ferde
Bronisław Pawlik jako MK;)
siłownia w pociągu
Prawie jak w Pure Fitness
motyw kolejowy w filmie
Ewa Wiśniewska wysiada na przystanku Zegrze
most średnicowy w polskim filmie
Most średnicowy w Warszawie
Sylwester Przedwojewski
Czujne oko kierownika pociągu - Sylwester Przedwojewski
PKP WARSZAWA GDAŃSKA
PKP Warszawa Gdańska
Józef Nalberczak, Marian Łącz
Józef Nalberczak, Marian Łącz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz